Atenció al client93 727 50 56

BlogBlog

tornar
  • 29
  • Juny
  • 2016

5 tips per promocionar les rebaixes a la teva botiga online

Publicat per Natàlia (català) en Marketing Online, Botigues Online comentar
Promocionar rebaixes en una botiga online o web

A falta de pocs dies per les rebaixes, cal tenir a punt la teva botiga online o pàgina web i dur a terme una correcta estratègia de marketing per cridar l'atenció dels teus potencials clients.

 

No saps per on començar?

 

Segueix llegint per descobrir alguns consells que poden resultar-te de gran ajuda!

Les anomenades quatre P’s del marketing tradicional ens donen pistes d'on hem d'incidir si volem tenir èxit amb el nostre negoci o empresa, també en el cas de les webshops i les pàgines web corporatives.

 

  • Producte
  • Preu
  • Place ("distribución")
  • Promoció 

 

És obvi que el producte ha de ser de qualitat, tenir un preu ajustat i que s'ha de portar a terme el sistema de distribució (place) més adequat.

Molt més podríem detallar sobre aquestes tres primeres P 's del marketing, però en aquest article volem centrar-nos en exposar les claus relacionades amb la P de "promoció", del producte o servei, en aquest cas en l'època de rebaixes que s'acosta.

 

Per això, aquí teniu 5 consells. 

Promoció campanya de rebaixes

1- Actualitza la teva pàgina web o botiga online

 

Quan els teus potencials clients accedeixin a la teva pàgina web o botiga online han de detectar, al moment, que "està succeint alguna cosa nova que els beneficia", en aquest cas, que hi ha productes o serveis amb un preu rebaixat respecte a l'habitual.

 

Aquest benefici s'ha d'apreciar clarament mitjançant el disseny gràfic del web.

 

És recomanable crear un banner atractiu amb enllaç a un grup de productes o a un producte o servei concret.

 

També és efectiu l'ús de pop-up's, una pantalla emergent que apareix de sobte a la pantalla i que porta associada un call to action o "crida a l'acció", com per exemple: "compra ara al 50% de descompte".

 

2- Campanya d'e-mail màrqueting

 

Es tracta d'enviar una newsletter prèvia al període de rebaixes, immediatament abans que aquestes comencin.

 

Aquest comunicat ha de ser molt atractiu i ha de reflectir, a la perfecció, el màxim benefici que podran gaudir els clients de la botiga online o de la pàgina web d'empresa.

 

L'enviament d'aquesta newsletter no ha de ser un fet aïllat, ha de formar part de l'estratègia d'e-mail màrqueting global de l'empresa o negoci.

 

Durant el transcurs del període de rebaixes, es poden dur a terme noves campanyes de mailing, per promocionar productes o serveis concrets.

 

Sempre s'han de mesurar els resultats d'aquestes campanyes, juntament amb la resta d'accions de marketing online, per poder implementar millores posteriors.

 

3- Campanyes de Google Adwords i de posicionament web SEO

 

Totes dues opcions persegueixen un mateix objectiu, però amb diferent resultat.

 

L'objectiu principal és posicionar el nostre producte o servei el més amunt possible en els resultats de cerca de Google. Si un visitant busca les paraules clau que coincideixen amb el nostre model de negoci i la nostra web li apareix primer, tenim més possibilitats de què faci clic al nostre lloc i consumeixi els nostres productes o serveis.

 

La diferència principal és que mentre a Google Adwords l'anunciant paga per paraula clau (mitjançant una licitació entre diversos postors), en el posicionament SEO es treballen una sèrie d'aspectes i els textos de la pàgina web perquè Google interpreti que aquesta pàgina web "mereix” estar millor posicionada que la seva competència.

 

Google Adwords serà molt útil per a una "campanya llampec", mentre que el posicionament web SEO serà part d'una campanya de màrqueting duradora, de "prestigi" de la pàgina web o botiga online.

 

4- Campanya de social media

 

La campanya de social media per a les rebaixes d'estiu ha d'estar adequadament integrada en l'estratègia de social media marketing de l'empresa.

 

Caldrà anunciar, de manera atractiva i adequada a cada xarxa social, el començament de les rebaixes, així com compartir contingut diferent per promocionar diversos descomptes durant el període.

 

De la mateixa manera que l'estratègia d'e-mail marketing, aquesta estratègia de contingut i publicitat a les xarxes socials ha de ser mesurada i avaluada.

 

5- Promoció d’influecers del sector

 

Hi ha determinats sectors, com la moda, que es presten a una promoció via influencers.

 

Els influencers són persones que gaudeixen d'una bona reputació en el sector i que acostumen a tenir molts adeptes i seguidors a les xarxes socials.

 

Una model, per posar un exemple, podria ajudar en la promoció d'una determinada marca de roba.

 

Un cop estan clars aquests cinc consells, el primer pas és fixar uns objectius per a les rebaixes d'estiu i idear un pla de marketing per dur-los a terme.

Categories: Marketing Online , Botigues Online

Deixi'ns el seu comentari

Ens encantaria conèixer la seva opinió. Si us plau, procuri que els seus comentaris estiguin relacionats amb aquesta entrada. Respecteu també als altres lectors d'aquest blog. Els comentaris off-topic, promocionals, ofensius o il•legals seran editats i esborrats.

 

*Camp obligatori
Enviar comentari

Les nostres xarxes socials

Newsletter

Vols rebre les últimes novetats de Montaweb?

Subscriu-te a la nostra Newsletter.

Enviar

Les nostres xarxes socials


El més comentat

  1. 4Què és un troll i com controlem el seu atac a les xarxes socials d'una empresa
  2. 3Els quatre components del marketing online
  3. 2Claus per a l'estratègia de Posicionament web SEO empresarial
  4. 210 tendències en e-commerce per al 2017
  5. 2LA TIENDA TOP MODEL, disseny fashion i SEO a la botiga online de Top Model
  6. 1Disseny d’una nova botiga online per a Lovesexing.com

Categories

BlogVeure més
Informació legal
x

Empresa: MONTAWEB SL

NIF: B-64982762

Direcció: Pl. de l'Àngel 15, 2n 2a 08202 - Sabadell - Barcelona

Telèfon: 93 727 50 56

e-mail: info@montaweb.com

Valid XHTML 1.0 Transitional

 

[...]
Carregant...
[...]
Carregant...

Accés Àrea de Clients

  • Contrasenya*
  • ¿Ha oblidat la contrasenya?
  • >Entrada Àrea de Clients