Atenció al client93 727 50 56

BlogBlog

tornar
  • 15
  • Juny
  • 2016

Fes que el teu web sigui una inversió i no una despesa

Publicat per Natàlia (català) en Marketing Online, Posicionament web SEO, Email Màrqueting, Social Media Màrqueting, Disseny web, Disseny gràfic comentar
trànsit web

Tens un negoci i vols donar el salt a Internet per augmentar les teves vendes i tenir més clients? Tens una pàgina web antiquada i vols renovar-la?

 

Aquestes són, sens dubte, bones idees! Però s'ha de meditar bé de quina manera crear una pàgina web.

 

Fruit de la proliferació de portals que fan webs molt econòmiques en dos passos, cada vegada més hi ha pàgines web i botigues en online que són una despesa i no una inversió.

 

Això passa perquè les webs comenten els següents errors ...

Per començar, és convenient aclarir que una pàgina web és un projecte dinàmic, en el qual s'hi ha de treballar contínuament.

 

Si es crea una pàgina web atractiva, ben dissenyada i programada, però no s'actualitza amb nous continguts i no es porta a terme una revisió periòdica del posicionament web SEO, entre moltes altres accions, la pàgina no rebrà trànsit web de qualitat i "caurà en l'oblit ".

 

Els vuit punts de l'esquema que veiem a continuació resumeixen les vuit accions que són indispensables per augmentar el trànsit d'un web i, per tant, incrementar el volum de negoci amb més clients, més vendes, més leads o el que es pretengui aconseguir amb el projecte web.

augment trànsit web

1. Objectius clars

 

Abans de dissenyar una pàgina web s'ha de tenir clar amb quin objectiu es crea.

 

Planificar el web en funció d'aquest objectiu és el factor clau per aconseguir-ho.

 

Per aquest motiu, és convenient fer-se moltes preguntes sobre el model de negoci online, establir petits objectius, a curt, mitjà i llarg termini, i deixar-se assessorar per professionals d'Internet.

 

2. Disseny web adequat

 

Cada model de negoci a Internet requereix un disseny web propi.

 

Quan parlem de disseny web no ens referim, només, a l'aparença física de la pàgina, sinó també a l'estructuració dels continguts.

 

El disseny d'un web ha d'estar ideat i enfocat per complir els objectius de la pàgina (vendre un producte, aconseguir subscripcions a una newsletter, informar sobre un servei, etc.).

 

Perquè es compleixin aquests objectius cal "posar-ho fàcil" als visitants.

 

La informació més important ha d'estar visible amb un simple cop d'ull, s'han d'utilitzar crides a l'acció i guiar la navegació web dels visitants.

 

3. Textos que transmetin confiança

 

Generar confiança és el primer pas per aconseguir els objectius a Internet. Per això, els textos web compleixen una funció essencial.

 

Aquests textos han d'estar redactats en el mateix llenguatge que utilitzen els potencials clients, ja que són aquests els que hauran d’entendre’ls i aquests als qui s'ha de "convèncer".

 

Els textos han de ser atractius, ja que a Internet, més que en cap altre mitjà, no es perd el temps llegint si no interessa el contingut.

 

4. Posicionament web SEO

 

Els textos han d'estar orientats a aconseguir un òptim posicionament web SEO, que és el que farà que el web aparegui en les primeres posicions de cerca de Google quan els potencials clients busquin per paraules clau.

 

Avui dia, el SEO és l'eina més rentable per aconseguir augmentar el trànsit de qualitat d'una pàgina web.

 

Cal tenir en compte que quan un usuari d'Internet escriu el que està buscant a Google, per trobar resultats, té una gran predisposició a dur a terme una acció (comprar un producte, reservar un bitllet, informar-se sobre un tema, etc.).

 

Si Google li mostra en primer lloc una pàgina web i l'usuari accedeix a ella i aquesta "el convenç", hi ha moltes possibilitats que acabi portant a terme aquesta acció.

 

5. Disseny gràfic atractiu

 

El disseny gràfic té a veure amb molts aspectes de la web, des dels botons per accedir a determinades seccions fins a les imatges i les infografies web, per posar tres exemples.

 

Si el disseny gràfic d'una web és atractiu i encaixa amb el seu model de negoci, és molt més probable que el visitant se senti atret cap a la pàgina i senti aquesta "confiança" de la qual parlàvem en punts anteriors.

 

6. Blog per oferir informació d'interès

 

Un blog amb continguts de qualitat és una eina molt útil a l'hora de generar trànsit web qualificat cap a una pàgina.

 

El blog ha de resoldre la necessitat d'informació i satisfer la curiositat dels potencials clients de la web, d'una manera amena i tractant temes que no es desenvolupen en la pròpia pàgina web.

 

Si la informació del blog és atractiva i veraç, aquest pot ser una eina molt útil per a guanyar-se la confiança dels potencials clients del negoci.

 

7. Fidelització dels visitants

 

La fidelització dels visitants d'un web o botiga online s'aconsegueix mitjançant dues accions bàsiques: l'actualització de continguts web constant i la interacció amb els visitants.

 

Una pàgina web que no té actualització constant està condemnada al fracàs, ja que no només no interessarà als visitants, sinó que tampoc "agradarà a Google".

 

A més, una web ha d'estar pensada per satisfer les necessitats dels seus visitants i si aquests pregunten sobre un tema i no obtenen respostes, per posar un exemple de manca d'interacció, deixaran de visitar aquesta web.

 

8. Treballar les xarxes socials

 

Generar contingut interessant per al públic potencial del negoci és important, però també ho és el fet de difondre-perquè aquest arribi al màxim de persones interessades.

 

Per fer-ho, avui tenim canals molt poderosos a l'abast de tots: les xarxes socials.

 

Dur a terme una bona estratègia de social media marketing pot resultar molt interessant per ajudar a augmentar el trànsit web de qualitat i per difondre la teva marca (fer branding).

 

També s'ha de facilitar la difusió de continguts del web col·locant ben visibles els botons per compartir a les xarxes socials.

 

Després de llegir aquest article, segur que t'han sorgit infinitat de dubtes ... Si no saps com començar a plantejar un web o botiga online, pots contactar-nos i t'ajudem a aclarir les idees.

Categories: Marketing Online , Posicionament web SEO , Email Màrqueting , Social Media Màrqueting , Disseny web , Disseny gràfic

Deixi'ns el seu comentari

Ens encantaria conèixer la seva opinió. Si us plau, procuri que els seus comentaris estiguin relacionats amb aquesta entrada. Respecteu també als altres lectors d'aquest blog. Els comentaris off-topic, promocionals, ofensius o il•legals seran editats i esborrats.

 

*Camp obligatori
Enviar comentari

Les nostres xarxes socials

Newsletter

Vols rebre les últimes novetats de Montaweb?

Subscriu-te a la nostra Newsletter.

Enviar

Les nostres xarxes socials


El més comentat

  1. 4Què és un troll i com controlem el seu atac a les xarxes socials d'una empresa
  2. 3Els quatre components del marketing online
  3. 2Claus per a l'estratègia de Posicionament web SEO empresarial
  4. 210 tendències en e-commerce per al 2017
  5. 2LA TIENDA TOP MODEL, disseny fashion i SEO a la botiga online de Top Model
  6. 1Disseny d’una nova botiga online per a Lovesexing.com

Categories

BlogVeure més
Informació legal
x

Empresa: MONTAWEB SL

NIF: B-64982762

Direcció: Pl. de l'Àngel 15, 2n 2a 08202 - Sabadell - Barcelona

Telèfon: 93 727 50 56

e-mail: info@montaweb.com

Valid XHTML 1.0 Transitional

 

[...]
Carregant...
[...]
Carregant...

Accés Àrea de Clients

  • Contrasenya*
  • ¿Ha oblidat la contrasenya?
  • >Entrada Àrea de Clients