Atenció al client93 727 50 56

BlogBlog

tornar
  • 3
  • Novembre
  • 2015

Augmenta les conversions amb una estratègia d’e-mail marketing

Publicat per Natàlia (català) en Email Màrqueting comentar
Estratègia de E-mail Marketing

Saps que es calcula que el 30% dels consumidors realitza la compra de productes o serveis en rebre un e-mail informatiu i/o promocional d'una marca o empresa?

 

La xifra demostra el gran impacte de l’e-mail Marketing en la compra per Internet i en la difusió de productes i/o serveis.

 

Aquests e-mails que arriben al correu electrònic d’un usuari s’anomenen newsletters i poden ajudar una empresa, negoci o botiga online a augmentar significativament les seves ventes.

 

Però, qualsevol e-mail és efectiu en aquest sentit? La resposta és: No.

Perquè una estratègia d’e-mail marketing sigui efectiva s’han de tenir en compte els següents factors:

 

  • Informació d’interès: encara que l’objectiu final del correu electrònic sigui aconseguir una conversió (venta, subscripció, etc.), aquest ha d’aportar sempre informació d’interès pel seu receptor.

 

  • Assumpte atractiu: perquè l’usuari es decideixi a obrir l’e-mail i a llegir-lo, l’assumpte ha de cridar la seva atenció. Resulta efectiva la inclusió de paraules que convidin a l’acció, com per exemple: “Descobreix-ho ara!”

 

  • Cos del missatge ben redactat: la redacció del text de l’e-mail ha de ser clara i entenedora. La informació més interessant ha d’anar en primer lloc, perquè hem de tenir en compte que no tots els receptors llegiran el text sencer.

 

  • Contingut seductor: els e-mails que inclouen elements gràfics, com imatges o infografies, són sempre més atractius. També és recomanable introduir paraules en negreta i enllaços d’interès.

 

  • Periodicitat d’enviament raonada: normalment, no resulta efectiu l’enviament d’e-mails diaris, ja que acaben sent considerats pel receptor com spam. S’han d’enviar les newsletters quan hi ha informacions d’interès per transmetre.

 

A qui s’envien les newsletters?

 

Abans de crear una newsletter s’ha de tenir una base de dades de persones interessades en rebre els comunicats, ofertes, articles, etc.

Hi ha diferents maneres d’aconseguir els e-mails que nodriran aquesta base de dades.

 

Una de les més habituals i efectives és a través d’un blog que es troba a la pàgina web o botiga online.

 

En el blog es genera contingut de qualitat, relacionat amb el sector de l’empresa, i es convida els lectors dels articles a subscriure’s per rebre de manera periòdica els articles en forma de newsletter.

 

Una altra manera d’ampliar el nombre d’e-mails de la base de dades és mitjançant una estratègia de social media, amb la creació de sortejos i promocions a les xarxes socials de l’empresa o marca.

 

La idea és demanar com a requisit de participació indispensable pel sorteig o per obtenir promoció que els seguidors facilitin el seu correu electrònic mitjançant un formulari molt senzill.

 

Aquestes dues maneres d’obtenir e-mails, que s’incorporaran a la base de dades empresarial, ens asseguren que siguin correus de qualitat, és a dir, que pertanyin a persones que estan interessades en el segment de l’empresa o negoci. Per tant, els receptors de les newsletters que s’enviaran seran potencials clients o possibles compradors de la marca o empresa.

 

Ara que ja coneixes cóm és una newsletter de qualitat i de quines maneres es poden obtenir els correus electrònics de la base de dades empresarial, és el moment de plantejar-te una estratègia d’e-mail marketing per la teva empresa o negoci.

 

Montaweb, podem ajudar-te! Contacta’ns i explica’ns els teus objectius, sense compromís. Elaborarem una estratègia d’e-mail marketing adaptada a les necessitats de la teva empresa o marca.

 

 

Categories: Email Màrqueting

Deixi'ns el seu comentari

Ens encantaria conèixer la seva opinió. Si us plau, procuri que els seus comentaris estiguin relacionats amb aquesta entrada. Respecteu també als altres lectors d'aquest blog. Els comentaris off-topic, promocionals, ofensius o il•legals seran editats i esborrats.

 

*Camp obligatori
Enviar comentari

Les nostres xarxes socials

Newsletter

Vols rebre les últimes novetats de Montaweb?

Subscriu-te a la nostra Newsletter.

Enviar

Les nostres xarxes socials


El més comentat

  1. 4Què és un troll i com controlem el seu atac a les xarxes socials d'una empresa
  2. 3Els quatre components del marketing online
  3. 2Claus per a l'estratègia de Posicionament web SEO empresarial
  4. 210 tendències en e-commerce per al 2017
  5. 2LA TIENDA TOP MODEL, disseny fashion i SEO a la botiga online de Top Model
  6. 1Disseny d’una nova botiga online per a Lovesexing.com

Categories

BlogVeure més
Informació legal
x

Empresa: MONTAWEB SL

NIF: B-64982762

Direcció: Pl. de l'Àngel 15, 2n 2a 08202 - Sabadell - Barcelona

Telèfon: 93 727 50 56

e-mail: info@montaweb.com

Valid XHTML 1.0 Transitional

 

[...]
Carregant...
[...]
Carregant...

Accés Àrea de Clients

  • Contrasenya*
  • ¿Ha oblidat la contrasenya?
  • >Entrada Àrea de Clients