Atenció al client93 727 50 56

BlogBlog

tornar
  • 23
  • Juliol
  • 2014

L’EMAIL MÀRQUETING, el canal de comunicació amb més retorn per a les empreses

Publicat per Anna (català) en Marketing Online, Email Màrqueting comentar
Email marquèting

L’email màrqueting està considerat, avui, com un dels mitjans online de fidelització i captació de clients més efectiu i rendible, i està demostrat que és el canal de comunicació amb més retorn per a les empreses. 

Segons el darrer informe Experian sobre el mercat digital, al primer trimestre d’aquest any, el nombre d’enviaments per email màrqueting va incrementar un 15,6% respecte el mateix període de l’any passat. Davant d’aquest augment, els usuaris van reaccionar positivament i la xifra d’obertura va créixer un punt, situant-se avui en el 25,5%.

Pel que fa a les vendes, es calcula que prop d’un 30% de les compres online es realitza gràcies a l’email màrqueting i, segons diverses enquestes, el correu electrònic segueix essent el canal preferit dels consumidors per rebre informació de les seves marques i empreses.

 

Avantatges de l’email màrqueting

 

Els beneficis de l’eina són molts i diversos. Principalment, destaca perquè permet enviar a l’usuari, de forma directa i personalitzada, correus electrònics atractius i de disseny, amb tot tipus d’informació sobre novetats, productes i serveis. A més, l’enviament es pot segmentar i personalitzar per arribar a un públic més concret.

Com que el correu perdura i no s’esborra immediatament –com passaria per exemple amb una piulada de Twitter o una entrada de Facebook-, és possible incloure-hi informació més complexa que requereixi d’una lectura pausada. En aquest sentit, i en comparació amb altres mitjans, l’email és un sistema poc invasiu, perquè el receptor pot obrir el correu electrònic en qualsevol moment i a qualsevol lloc, si ho fa des d’un dispositiu mòbil.

L’email màrqueting té, també, un baix cost i aquest és mesurable, perquè es pot analitzar i optimitzar a partir de les estadístiques d’enviaments. Aquestes xifres permeten conèixer la dada d’emails oberts i  emails “clickats” pels usuaris, així com les vendes realitzades, una informació molt valuosa a l’hora de definir l’estratègia de màrqueting de qualsevol empresa. 

 

Més informació sobre l'Email Màrqueting

 

Categories: Marketing Online , Email Màrqueting Tags: email marketing

Deixi'ns el seu comentari

Ens encantaria conèixer la seva opinió. Si us plau, procuri que els seus comentaris estiguin relacionats amb aquesta entrada. Respecteu també als altres lectors d'aquest blog. Els comentaris off-topic, promocionals, ofensius o il•legals seran editats i esborrats.

 

*Camp obligatori
Enviar comentari

Les nostres xarxes socials

Newsletter

Vols rebre les últimes novetats de Montaweb?

Subscriu-te a la nostra Newsletter.

Enviar

Les nostres xarxes socials


El més comentat

  1. 4Què és un troll i com controlem el seu atac a les xarxes socials d'una empresa
  2. 3Els quatre components del marketing online
  3. 2Claus per a l'estratègia de Posicionament web SEO empresarial
  4. 210 tendències en e-commerce per al 2017
  5. 2LA TIENDA TOP MODEL, disseny fashion i SEO a la botiga online de Top Model
  6. 1Disseny d’una nova botiga online per a Lovesexing.com

Categories

BlogVeure més
Informació legal
x

Empresa: MONTAWEB SL

NIF: B-64982762

Direcció: Pl. de l'Àngel 15, 2n 2a 08202 - Sabadell - Barcelona

Telèfon: 93 727 50 56

e-mail: info@montaweb.com

Valid XHTML 1.0 Transitional

 

[...]
Carregant...
[...]
Carregant...

Accés Àrea de Clients

  • Contrasenya*
  • ¿Ha oblidat la contrasenya?
  • >Entrada Àrea de Clients